.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سید محمد خاتمی از عارف تشکر کرد

رییس جمهور سابق کشورمان در پیامی به همایش تقدیر از عارف حمایت از روحانی نوشت: در این هنگام باید تشکر کنیم از جناب آقای دکتر عارف که در رغم خوردن این مرحله حساس و سرنوشت ساز نقش بارزی داشت.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، سید محمد خاتمی در این پیام که توسط محمدرضا تابش نماینده مجلس قرائت شد، تاکید کرد: آفرینش روز و شب و پیاپی آمدن آنها که در کلام والای الهی آیتی بزرگ به شمار می آِید نماد زندگی است که در صیرورت معنا می یابد، بلکه عین صیرورت است و آنچه ماندنی است روی خداست و آنکه رو به او دارد و در نتیجه هر حرکتی دائم به سوی کمال مطلق است.

در ادامه این پیام آمده است: تدبیر درست، تنظیم برنامه ای سنجیده با صیرورت و بهبود زندگی انسان با به مدد گرفتن از لطف بارتعالی است.

همچنین در این پیام آمده است: خدای را سپاسگزارم که همت این مردم توانست برگ تازه ای را در سرنوشت این ملت رغم بزند و علی رغم تنگناها نور امید را بارور کند و عزیز بزرگوارمان جناب آقای دکتر روحانی را در مسند ریاست جمهوری بنشاند.

در این پیام تاکید شده است: ما هستیم که در عین پافشاری بر مطالباتمان که از جمله در مواضع دکتر روحانی به خوبی بیان شد دولت و ریاست آن را یاری کنیم تا بتواند این مسئولیت سنگین را به سرانجام برساند.

خاتمی در این پیام با ابراز امیدواری بر تحقق آنچه مردم می خواستند و وعده آن را در دولت تدبیر و امید شنیدند، تاکید کرد: در این هنگام باید تشکر کنیم از جناب آقای دکتر عارف که در رغم خوردن این مرحله حساس و سرنوشت ساز نقش بارزی داشت.

در ادامه این پیام خاتمی ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت ولی عصر، نوشت: تقدیر از عارف و حمایت از روحانی تقدیر و حمایت از شرف، عزت و خیرخواهی است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.